Solaris Urbino 12 III (149)
Rok produkcji: 2011
VIN: SUU241161BB009244
Numer taborowy: 149(2019-)
Rejestracja: NO 6573U(2019-)
W ruchu: 2019-
Data pierwszej rejestracji: 01.02.2011
23 marca 2020 - 12:30, Olsztyn, ul. Szostkiewicza.
Dwudrzwiowy Solaris na 103!
Widok niezwykły, ponieważ dwudrzwiowe wozy nie występują już na tej linii od lat. Akurat takiego zestawienia najmniej bym się spodziewał, bo w rozkładzie roboczym szkolnym wszystkie dwudrzwiowe wozy mają obsadzenie na 116 i 205, a po wycofaniu 957 jedna dwudrzwiowa brygada zostaje wolna. Ciekawe co było przyczyną, że 149 zamiast na 116 pojechał na 103 i co na to ZDZiT.
Dwudrzwiowy Solaris na 103!
Widok niezwykły, ponieważ dwudrzwiowe wozy nie występują już na tej linii od lat. Akurat takiego zestawienia najmniej bym się spodziewał, bo w rozkładzie roboczym szkolnym wszystkie dwudrzwiowe wozy mają obsadzenie na 116 i 205, a po wycofaniu 957 jedna dwudrzwiowa brygada zostaje wolna. Ciekawe co było przyczyną, że 149 zamiast na 116 pojechał na 103 i co na to ZDZiT.
24 lutego 2020 - Olsztyn, pętla Indykpol. Dwudrzwiowy Solaris na jednej z najdłuższych linii w olsztyńskim układzie komunikacyjnym. Trasa linii 131 oprócz bycia długą jest również ciekawa, a tabor na nią puszczany różnorodny.
Przed autobusem stworzyła się kolejka ciężarówek do umycia i zmycia z nich pozostałości indyczych istnień, dla których ten zakład to przystanek końcowy.
Niedawno przy wyjeździe ze strefy zakażonej zamontowano basen do odkażania kół pojazdów ją opuszczających. Długość i głębokość tego basenu sprawia, że żeby niczym nie zahaczyć nawet solówką, trzeba przez niego przejeżdżać bardzo ostrożnie. Problemem jest to, że na 131 w większości jeżdżą przeguby i nie wszystkie z nich mają opcję podniesienia, a jest obowiązek wjazdu w tę kałużę. Tak to wygląda.
Przed autobusem stworzyła się kolejka ciężarówek do umycia i zmycia z nich pozostałości indyczych istnień, dla których ten zakład to przystanek końcowy.
Niedawno przy wyjeździe ze strefy zakażonej zamontowano basen do odkażania kół pojazdów ją opuszczających. Długość i głębokość tego basenu sprawia, że żeby niczym nie zahaczyć nawet solówką, trzeba przez niego przejeżdżać bardzo ostrożnie. Problemem jest to, że na 131 w większości jeżdżą przeguby i nie wszystkie z nich mają opcję podniesienia, a jest obowiązek wjazdu w tę kałużę. Tak to wygląda.