23 grudnia 2020 - 13:21, ul. Witosa. Od 1 stycznia linia 205 zostanie dotknięta zmianami. Od nowego roku co drugi kurs poza godzinami szczytu będzie skrócony do pętli Witosa, czyli autobusem do Tęczowego Lasu dojechać będzie można 2 razy rzadziej niż obecnie.
18 grudnia 2020 - 11:56, ul. Wańkowicza.
16 grudnia 2020 - 12:36, ul. Orłowicza.
15 grudnia 2020 - 11:19, ul. Krasickiego.
15 grudnia 2020 - 10:47, ul. Barcza.
15 grudnia 2020 - 10:46, ul. Wańkowicza.
11 grudnia 2020 - 11:25, ul. Krasickiego.
9 grudnia 2020 - 11:14, Olsztyn, ul. Krasickiego.
2 grudnia 2020 - 12:56, Olsztyn, ul. Krasickiego.
1 grudnia 2020 - 12:47, Olsztyn, ul. Krasickiego.
30 listopada 2020 - 11:39, Olsztyn, ul. Wańkowicza. Jakiś czas temu wreszcie przedłużono zatoczkę na widocznym w tle przystanku Orłowicza. Teraz już sekcja B w przegubie nie wystaje na jezdnię, a drugi 12-metrowy autobus nie musi czekać na swoją kolej, znajdując się poza zatoczką.
30 listopada 2020 - 11:20, Olsztyn, ul. Wańkowicza.
18 listopada 2020 - 12:47, Olsztyn, ul. Wańkowicza.
18 listopada 2020 - 11:23, Olsztyn, ul. Płoskiego.
20 października 2020 - 12:59, Olsztyn, ul. Krasickiego.
4 września 2020 - 17:17, Olsztyn, ul. Płoskiego.
17 sierpnia 2020 - 12:06, Olsztyn, ul. Borkowskiego. Najmocniejszy olsztyński 12-metrowy MAN długo się nie najeździł, bo na przedostatnim kursie pierwszej zmiany zepsuły się drugie drzwi. Na podmianę na osiedlowej pętli wysłany został 948. Ciekawy jest widok dwóch pełnowymiarowych autobusów manewrujących na ciasnej osiedlowej uliczce.
11 sierpnia 2020 - 13:46, Olsztyn, ul. Krasickiego.
5 sierpnia 2020 - 17:58, Olsztyn, ul. Marii Zientary-Malewskiej.
5 sierpnia 2020 - 17:17, Olsztyn, ul. Żołnierska.
29 lipca 2020 - 18:06, Olsztyn, ul. Witosa.
23 lipca 2020 - 14:36, Olsztyn, ul. Witosa.
15 lipca 2020 - 17:16, Olsztyn, ul. Żołnierska.
7 lipca 2020 - 10:02, Olsztyn, ul. Krasickiego.
20 czerwca 2020 - 16:44, Olsztyn, pętla Osiedle Mazurskie.
20 czerwca 2020 - 13:49, Klewki.
20 czerwca 2020 - Olsztyn, pętla Osiedle Mazurskie.
20 czerwca 2020 - Olsztyn, al. Piłsudskiego.
20 czerwca 2020 - miejsce pracy kierowcy w #960. Tytułowy egzemplarz oraz poległy 961 oferują 2 systemy otwierania drzwi. Jest to praktyczne i wygodne rozwiązanie, którego brakuje w innych poniemieckich MAN-ach w taborze MPK.
Pierwszy system to otwieranie obu par drzwi przyciskami, drugi to klasyczny niemiecki system, czyli pierwsze drzwi otwierane z przycisku, a drugie automatyczne, otwierane przez pasażera. Co ważne, nie można używać tych systemów jednocześnie, czyli np. mając aktywne przyzwolenie na drugie drzwi, nie można otworzyć ich z przycisku. Żeby aktywować pierwszy system trzeba wcisnąć przełącznik wyłączenia otwierania drugich drzwi ciepłym guzikiem przez pasażerów z zewnątrz, znajdujący się w drugim rzędzie od góry, tym przy pierwszym biegu, jako drugi przełącznik od prawej. Wtedy można ręcznie otwierać obie pary drzwi, ale nie można używać przyzwolenia. Żeby móc go użyć, trzeba aktywować drugi system, odklikując wyżej wspomniany przełącznik. Przy drugim systemie nie można otworzyć drugich drzwi z przycisku i muszą to zrobić pasażerowie. Ach, ta niemiecka myśl technologiczna🙂.