30 stycznia 2020 - Olsztyn, pętla Track. Najlepszy MAN z tej serii chwilę przed rozpoczęciem kursu na Osiedle Mazurskie przez Centrum Kształcenia Zawodowego
30 stycznia 2020 - 16:35, Olsztyn, pętla Osiedle Mazurskie. Odbycie około 40-minutowej podróży tym wozem na Track i powrót przez Centrum Kształcenia Zawodowego to była sama przyjemność😊.
29 stycznia 2020 - 17:25, Olsztyn, pętla Polmozbyt.
29 stycznia 2020 - 16:25, Spręcowo, pętla. MAN, który wkrótce zostanie wycofany, razem z kierowcą pozuje na pętli w Spręcowie. Kto wie, czy nie była to ostatnia okazja do sfocenia go w tym miejscu... Nieźle się rozpędzili przy naklejaniu tych kartek z informacją o sprzedaży biletów w automacie, bo nakleili to również i w tym wozie... On nie ma biletomatu😀.
29 stycznia 2020 - Olsztyn, ul. Wilczyńskiego.
27 stycznia 2020 - 14:45, Olsztyn, pętla Jakubowo. Ciekawie się złożyło, że kiedyś na jednym zdjęciu przypadkowo znalazły się 2 berlińczyki, które zostały najdłużej oraz zostały wycofane tego samego dnia.
*opis na stan: styczeń 2022*
27 stycznia 2020 - Olsztyn, al. Piłsudskiego.
27 stycznia 2020 - 11:27, Olsztyn, pętla Tęczowy Las.
27 stycznia 2020 - 11:24, Olsztyn, ul. Bolesława Laszki. Bez nich 205 już nigdy nie będzie taka sama😒.
MAN-y o numerach taborowych 960 i 961 wyprodukowane zostały w roku 2001. Przez 11 lat jeździły w zachodnich Niemczech. W roku 2012 kupione zostały przez MPK, w którym jeździły do roku 2020 (961) i 2021 (960). 960 był ostatnim dwudrzwiowym i 12-metrowym MAN-em w taborze, a jego wycofanie zakończyło pewną epokę.
*opis na stan: listopad 2021*
27 stycznia 2020 - Olsztyn, ul. Krasickiego.
27 stycznia 2020 - Olsztyn, ul. Krasickiego.
26 stycznia 2020 - Olsztyn, ul. Synów Pułku.
25 stycznia 2020 - 11:44, Olsztyn, ul. Bałtycka.
25 stycznia 2020 - 10:15, Olsztyn, ul. Krasickiego. "Ej możesz jechać lewym pasem dla ciekawszego ujęcia?"😀 Szkoda tylko, że wyszło tak słabo...😌
24 stycznia 2020 - 12:44, Olsztyn, ul. Cementowa.
24 stycznia 2020 - 11:05, Olsztyn, al. Warszawska.
24 stycznia 2020 - Olsztyn, ul. Wańkowicza.
24 stycznia 2020 - 9:04, Olsztyn, ul. Tracka.
24 stycznia 2020 - Olsztyn, ul. Tracka.
23 stycznia 2020 - 17:38, Olsztyn, ul. Krasickiego.
23 stycznia 2020 - Olsztyn, ul. Dybowskiego.
22 stycznia 2020 - Olsztyn, przystanek Wysoka Brama.
22 stycznia 2020 - Olsztyn, ul. Dybowskiego.
22 stycznia 2020 - 18:01, Olsztyn, ul. Dybowskiego.
22 stycznia 2020 - 16:46, Olsztyn, ul. Kłosowa.
22 stycznia 2020 - 16:36, Olsztyn, ul. Kłosowa.
22 stycznia 2020 - Olsztyn, ul. Cicha. Dwudrzwiowe Solarisy już na dobre wpisały się w tabor jeżdżący na 116.
22 stycznia 2020 - 11:09, Olsztyn, ul. Marii Zientary-Malewskiej. Ach, kadrowanie nie powala, ale ze względu na wóz i nieistniejące już kursy przez Centrum Kształcenia Zawodowego zdjęcie zasługuje na publikację.
22 stycznia 2020 - 10:53, Olsztyn, ul. Żeromskiego. Zdjęcie zostało wykonane w szczytowym okresie odrodzenia dwudrzwiowych brygad. Wówczas w taborze było aż 9 dwudrzwiowych wozów i taka sama liczba była brygad dedykowanych tylko dla nich. Wtedy na 116 dwudrzwiowych brygad było aż 5! Jednak ten okres nie trwał zbyt długo, bo tylko od listopada 2019, gdy na linie wyjechały Solarisy 147-149, do marca 2020, gdy wycofany został 957, jako pierwszy z dwudrzwiowych MAN-ów trzeciej generacji. Później było już ich tylko coraz mniej.
*opis na stan: styczeń 2022*
22 stycznia 2020 - 10:52, Olsztyn, ul. Żeromskiego. Historia tego wozu: Wyprodukowany został w roku 2000. Przez pierwsze 6 lat jeździł w niemieckiej gminie Vechelde, później przez kolejne 6 w sąsiednim mieście Peine, aż jako 12-letni autobus został sprzedany do Polski i zakupiony przez MPK w roku 2012. Pierwsze co rzuca się w oczy, to jego nietypowe malowanie, powstałe na skutek nałożenia schematu czerwonych i niebieskich pasów na czarną farbę, bo biała widocznie musiała nie być dostępna😀. W takim malowaniu jeździł do jego ostatniego dnia w ruchu liniowym, którym był 25 września 2020. Wycofany został 28 września 2020.
W ostatnich latach eksploatacji ograniczony był do linii nr 205, na której głównie jeździł, 116 i czasem 105 lub 201/203, gdy 9-metrowe MAN-y były niesprawne.