27 marca 2015 - Olsztyn, plac Inwalidów Wojennych.
18 października 2014 - Olsztyn, al. Piłsudskiego.
2 października 2014 - Olsztyn, al. Piłsudskiego.
2 listopada 2013 - Olsztyn ul. Wyszyńskiego.
2 listopada 2013r- Olsztyn al. Józefa Piłsudskiego.
2 listopada 2014 - Olsztyn, al. Piłsudskiego.
30 maja 2013 - Olsztyn, ul. Niepodległości.
18 maja 2013 - Olsztyn, al. Piłsudskiego. W tym roku Noc Muzeów także dotarła do Olsztyna. Nawet kolejny raz uruchomiono specjalną linię darmową! Solarisy się znudziły i przygotowano naprawdę wyjątkowe pojazdy do obsługi. Warszawa może się chować z tymi ogórkami i innymi złomami. Otóż olsztyńska linia muzealna w tym roku obsługiwana jest... TYM Tegoroczna linia muzealna łączy Zamek z Muzeum Przyrody, przez Centrum, Planetarium i Szpital Dziecięcy. Po pierwszych minutach działania linii można było zauważyć, że raczej rozkładu się nikt nie będzie trzymał. ;)
16 maja 2013 - Olsztyn, al. Warszawska. Zdjęcie prezentuje pierwszą działającą śluzę wzdłuż buspasów i drugą działającą w całym mieście. Z tym działaniem to ja nie wiem czy się rozpędzać. Działa jak to w Olsztynie już znamy z ul. 1 Maja: autobus podjeżdża, pętla indukcyjna decyduje się czy wyczuwa autobus czy też nie, jeżeli wyczuje to zmienia światło na czerwone dla aut i na "zielone" dla autobusu (co oczywiste w tym przypadku się nie świeciło, bo "żarówka" się przepaliła).
Reakcje na światła podobne jak na 1 Maja: kierowcy autobusów albo używają śluzy albo na nią leją i wyjeżdżają jak z normalnej zatoki, a kierowcy samochodów przelatują na czerwonym albo gwałtownie hamują przy zauważeniu zmiany świateł...
13 maja 2013 - Olsztyn, al. Sikorskiego.
9 stycznia 2013 - Olsztyn, ul. Pieniężnego.
9 stycznia 2013 - Olsztyn, ul. Pieniężnego.
13 grudnia 2012 - Olsztyn, al. Warszawska.
8 grudnia 2012 - Olsztyn, al. Piłsudskiego.
30 listopada 2012 - Olsztyn, al. Warszawska.
30 listopada 2012 - Olsztyn, ul. Pieniężnego.
27 listopada 2012 - Olsztyn, al. Warszawska. ... kilka metrów dalej buspas się oczywiście urywa. Autobus musi zjechać na normalny pas ruchu dla wszystkich... by po chwili zjechać na zatoczkę przystankową! To się nazywa klasyczny przykład niezgrania dwóch inwestycji. Docelowo buspas ma zostać wydłużony do tej zatoczki przy okazji przebudowy skrzyżowania ulic Warszawskiej z Armii Krajowej. Teoretycznie zacząć się ma inwestycja w 2013r... Jednak do końca tego nie wiadomo.
7 czerwca 2012 - Olsztyn, al. Niepodległości.
I już chyba odkryłem sens budowy w tym oto miejscu buspasów! W dzień Bożego Ciała, raz do roku, w godzinach 10-12:30 przewija się tutaj dużo autobusów miejskich na różnych liniach. Więc jest sens!
9 maja 2012 - Olsztyn, al. Warszawska. Jest! Pierwszy buspas w Olsztynie! Na razie w nocy domalowano oznaczenia, lecz samego pasa autobusowego nie dopuszczono do ruchu autobusów.
12 kwietnia 2012 - Olsztyn, al. Piłsudskiego. MAN niedawno przeszedł mały remont blacharsko-lakierniczy, przez co stracił szary pas biegnący wzdłuż nadwozia.
Do 1 kwietnia autobusy linii 15, 17, 24 i 26 dojeżdżały do pętli "Jaroty". Od 1 kwietnia dojeżdżają do pętli "Osiedle Generałów". Nazwa krańcówki zmieniła się na wniosek Rady Osiedla Generałów.
20 grudnia 2010 - Olsztyn, ul. Słoneczna.
11 grudnia 2010 - Olsztyn, ul. Wilczyńskiego.
24 września 2010 - Olsztyn, ul. Wilczyńskiego.
19 lipca 2010 - Olsztyn, ul. Bartąska. Niecodziennie można zobaczyć na tej ulicy przeguba. Ale wracając do tematu: na wyświetlaczach większości autobusów nie było wzmianki o skróceniu trasy. Były nieliczne wyjątki w postaci Solarisów, OmniLinków i krótkich MANów (i to nie wszystkich).