20 marca 2015 - Olsztyn, ul. 1 Maja. Od 8 marca fragmentem ulicy 1 Maja od Ratuszowej do skrzyżowania przy ratuszu mogą jechać tylko autobusy komunikacji miejskiej i taksówki., zaś Ratuszowa jest ulicą dwukierunkową. Przeważnie pilnuje tego Straż Miejska, której funkcjonariusz widoczny jest za DABem.
18 marca 2015 - Olsztyn, ul. Kościuszki.
9 lutego 2015 - Olsztyn, al. Piłsudskiego.
28 stycznia 2015 - Olsztyn, ul. Wilczyńskiego.
27 stycznia 2015 - Olsztyn, al. Sikorskiego.
19 stycznia 2015 - Olsztyn, ul. Wilczyńskiego. DAB-y jeszcze jeżdżą, ale już raczej niedługo znikną.
19 stycznia 2015 - Olsztyn, ul. Kościuszki.
8 stycznia 2015 - Olsztyn, ul. Partyzantów.
8 grudnia 2014 - Olsztyn, ul. Wilczyńskiego.
8 października 2014 - Olsztyn, ul. Pstrowskiego. Na czas budowy linii tramwajowej autobusy obsługujące linie 24, 25, 27 i 34 zatrzymują się na przystanku po lewej stronie zdjęcia, za tymi dwoma pachołkami i przejściem dla pieszych, z kolei przystanek linii 3 i 16 umiejscowiono na pasie zieleni, tan gdzie stoi Urbino. Przystanki w przeciwnym kierunku działają na tej samej zasadzie.
8 października 2014 - Olsztyn, ul. Pstrowskiego.
6 października 2014 - Olsztyn, ul. Partyzantów.
30 sierpnia 2013 - Olsztyn, ul. Wilczyńskiego.
23 maja 2013 - Olsztyn, al. marsz. J. Piłsudskiego. Cisza przed burzą... A właściwie ostatnie chwile przed wstrzymaniem tutaj ruchu.
9 kwietnia 2013 - Olsztyn, ul. Wilczyńskiego.
7 czerwca 2012 - Olsztyn, ul. Niepodległości.
2012 - Olsztyn, al. Piłsudskiego.
25 czerwca 2011 - Olsztyn, ul. Wilczyńskiego.
23 czerwca 2011 - Olsztyn, ul. T. Kościuszki.
Z dniem dzisiejszym (tj 2.12.2011r) ze stanowiska dyrektora Zarządu Komunikacji Miejskiej w Olsztynie odwołano Włodzimierza Popiołka! " (Prezydent Olsztyna) - Miałem wiele skarg, zarówno ze strony MPK, jak i mieszkańców, a także sam się przekonałem, że przedkładane mi dokumenty finasowe, analizy ekonomiczne były złe, że zawierały błędne dane. Inni musieli je prostować. Nie wyobrażam sobie takiej dalszej pracy. Muszę mieć pewność, że otrzymuję wiarygodne dane, które pozwolą mi podejmować jak najlepsze decyzje." (Źródło: olsztyn24.com)
5 maja 2011 - Olsztyn, plac Konstytucji 3 Maja.
5 maja 2011 - Olsztyn, plac Konstytucji 3 Maja.
14 kwietnia 2011 - Olsztyn, ul. Wilczyńskiego.
8 sierpnia 2010 - Olsztyn, ul. Partyzantów. Ruch w niedzielę na tej ulicy jest czymś niespotykanym. Tragedii też nie ma w normalny, roboczy dzień. Owszem, zdarzają się korki, ale przez idiotyczne sygnalizacje na Rondzie Bema i skrzyżowaniu z ul. 1 Maja. Więc dalej nie rozumiem celu przebudowy na autobanę 2x2 z pasem "zieleni" po środku.
Coś z tymi światłami musiało być, bo chwilę wcześniej miał włączone.
7 maja 2010 - Olsztyn, al. Sikorskiego. W Olsztynie już nie tylko zima, ale także wiosna kolejny raz zaskoczyła drogowców. Tak jak przed remontem tego fragmentu po większych ulewach stała tu woda, tak po remoncie też stoi. Choć trzeba lojalnie przyznać, że opady były naprawdę katastrofalne.
20 sierpnia 2009 - Olsztyn, al. Sikorskiego. A to ci niespodzianka. Przegub na 24 i to w dodatku "nówka-sztuka".
22 lipca 2009 - Olsztyn, ul. Wilczyńskiego.
17 lipca 2009 - Olsztyn, al. Sikorskiego. Nowość w MPK Olsztyn. Ex-JeNaH.
25 maja 2009 - Olsztyn, plac Pułaskiego. Linia 24 i pozostająca ciągle w jej cieniu 34 :) Objazd związany z zamknięciem ul. Partyzantów na czas przebudowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Pozytywnie zaskoczyło mnie MPK - na przystankach na trasie objazdu pojawiły się rozkłady jazdy odpowiednie na czas objazdów. Szkoda tylko, że nie wyróżniają się zbyt mocno w stosunku do zwykłych. Na tym pozytywy się kończą. Nie wiem czy na przystankach na stałej trasie takie rozkłady wywieszono, wiem jednak, że nie zmieniono rozkładów w internecie, gdzie (rozkład jazdy) nie ma nawet żadnej informacji o objeździe :/ Oczywiście brak na autobusach informacji "trasa zmieniona" - to jest ponad siły MPK Olsztyn.
10 kwietnia 2009 - Olsztyn, ul. Partyzantów. Dworzec PKP.