Biała pierwszy raz przetestowana. Ma niesamowite hamulce, które działają tak idealnie, że nie trzeba nawet starać się przy hamowaniu, żeby było delikatne. Bardzo wygodne jest obecne w niej sterowanie drzwiami lewą ręką. Jeździ też płynniej niż jej olsztyńskie odpowiedniki 901-910, które lubią szarpnąć. Ale nie może być idealnie, bo ma też wady. Ma mało mocy, redukcja biegów nie występuje i ogólnie w porównaniu do olsztyńskich tego modelu słabo wypada pod względem dynamiki jazdy. Mnie osobiście przeszkadza jeszcze brak półeczki w drzwiach od kabiny, którą bardzo lubię i dziwnie jest bez niej, z samą szybą do końca drzwi. Jest fajna i rozumiem, za co można ją lubić, ale mnie do siebie nie przekonuje i pozostanę wierny olsztyńskiej wersji, którą lepiej mi się jeździ, jakby to były autobusy wręcz do mnie dopasowane.
Nowa trasa 101. W stronę Tracka jedzie Limanowskiego - Reymonta, w stronę Redykajn/Dworca Głównego Paderewskiego - Limanowskiego. Całe szczęście omija Jagiellońską i Żeromskiego, gdzie w godzinach szczytu zyskiwała dość duże opóźnienie. 101 ma teraz cztery przegubowe brygady. Pierwsza z nich odjeżdża o 6:00 z Tracka. Druga 7:08 z Tracka. Pierwsza po 132, druga po 131. Trzecia z Redykajn rusza o 16:59 i wykonuje kurs o 18:06 z Tracka przez Indykpol. Czwarta była już wcześniej. To kurs zjazdowy ze 127 o 18:16 z Redykajn jako 101.
5 marca 2025 - 7:16, ul. Zientary-Malewskiej
18 lutego 2025 - Olsztyn, ul. Jagiellońska.
18 lutego 2025 - Olsztyn, ul. Jagiellońska.
5 lutego 2025 - Olsztyn, ul. Jagiellońska.
27 stycznia 2025 - Olsztyn, ul. Reymonta.
12 stycznia 2025 - 9:08, ul. Jagiellońska
12 stycznia 2025 - 9:02, ul. Jagiellońska
Na świąteczny dzień dosypało trochę śniegu. Jako że odśnieżanie w święto nie jest zbyt pośpieszne, wygląd ulic o poranku choć trochę przypomina zimę. Na zdjęciu autobus, który pod koniec obecnego roku będzie miał już 12 lat. Mimo bycia najstarszymi z olsztyńskich nówek we współczesnym malowaniu wciąż są bardzo lubiane i będą jeszcze przez długi czas. Nastały czasy nudy taborowej. W świąteczny dzień to najstarsze przegubowce na mieście. Czasy, gdy w takie dni po mieście jeździły stare poniemieckie MAN-y, Scanie, Volvo, a wcześniej Jelcze, Ikarusy i DAB-y pozostają tylko wspomnieniem w postaci zdjęć, filmów i pamięci, gdyż w naszym mieście w tamtych czasach nie udało się żadnego takiego pojazdu zachować.
6 stycznia 2025 - 9:01, ul. Jagiellońska
20 grudnia 2024 - 14:42, ul. Poprzeczna
20 grudnia 2024 - 15:21, ul. Zientary-Malewskiej
20 grudnia 2024 -
15:08, ul. Poprzeczna
20 grudnia 2024 - 14:53, ul. Zientary-Malewskiej
Rondo otwarte. Z drobnymi problemami z rana udało się zobaczyć autobusy na stałej trasie.
19 grudnia 2024 - 9:36, ul. Poprzeczna
Ludzie czekają na stałych przystankach, a część autobusów jedzie objazdem, bo nie została im wysłana nowa trasa. Zapowiadało się dobrze, bo nawet dzień przed otwarciem ronda zostały wysłane komunikaty w aplikacji mybus oraz zamieszczone ogłoszenie na stronie ZDZiT, przez co pasażerowie zostali odpowiednio poinformowani. A wyszło jak zwykle, co nie dziwi.