Rok produkcji: 2002 VIN: WMAA23ZZZ2B022616 Numer taborowy: 1117(2014-2022) Rejestracja: NO 0114L(2014-2022) W ruchu: 2014-2022 Data pierwszej rejestracji:30.09.2014 (PL)/ ? (DE)
10 grudnia 2021 - 12:11, Olsztyn, al. Sikorskiego.
8 grudnia 2021 - 11:17, Olsztyn, ul. Dworcowa. Zbieżność godziny zrobienia zdjęcia z numerem taborowym występuje po raz kolejny😊.
1 września 2021 - Olsztyn, ul. Jagiellońska.
3 lipca 2021 - Olsztyn, al. Piłsudskiego. Jedna z ostatnich olsztyńskich NGiet opuściła Plac Inwalidów Wojennych i kieruje się w stronę ścisłego centrum.
21 kwietnia 2021 - Olsztyn, ul. Jagiellońska.
4 grudnia 2020 - 13:12, Olsztyn, ul. Synów Pułku.
7 listopada 2020 - 9:12, Olsztyn, ul. Dworcowa.
5 listopada 2020 - 14:49, Olsztyn, ul. Niepodległości. Od wtorku na brygadach całodziennych 116 jeżdżą przeguby. W tle już wyremontowany patologiczny "Samotniak".
14 października 2020 - 14:23, Olsztyn, ul. Bałtycka.
13 września 2020 - 15:07, Olsztyn, ul. Krasickiego.
16 lipca 2020 - 10:16, Olsztyn, ul. Kłosowa.
16 lipca 2020 - 3:19, Olsztyn, Indykpol. Od poniedziałku 20 lipca na życzenie Indykpolu zlikwidowany zostaną nocne kursy tej linii.
16 lipca 2020 - 2:53, Olsztyn, zajezdnia.
15 czerwca 2020 - 14:34, Olsztyn, ul. Marii Zientary-Malewskiej.
21 maja 2020 - 6:48, Olsztyn, ul. Hozjusza.
27 kwietnia 2020 - 14:54, Olsztyn, ul. Synów Pułku.
23 listopada 2019 - miejsce pracy kierowcy #1117. O dziwnym systemie otwierania drzwi nie będę się rozpisywał, bo zostało to już wyjaśnione pod wcześniejszymi zdjęciami tych wozów. Pomimo wieku, stan kabiny jest dobry. Brakuje kilku ważnych przycisków, jak na przykład ręczne użycie przyklęku.
23 listopada 2019 - wnętrze #1117
27 października 2018 - Kieźliny, ul. Wadąska.
26 marca 2015 - Olsztyn, zajezdnia MPK. Budowa zajezdni tramwajowej jest już właściwie na ukończeniu.